Keystone logo
Coniche Business School Executive MBA
Coniche Business School

Executive MBA

Houten, Nederländerna

Förfrågans varaktighet

Holländska

Begär tempo

Sista ansökningsdag för begäran

Sep 2023

Begär studieavgifter

På Campus

Stipendier

Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier

Introduktion

Varje organisation som vill växa och framgångsrikt reagera på externa förändringar bör utse en Chief Customer Officer. Det uppger forskningsbyrån Forrester. En Chief Customer Officer är en kundstrateg som ser på att optimera kundupplevelsen ur ett kundhanteringsperspektiv. På så sätt tas traditionella skiljelinjer mellan avdelningar som marknadsföring, försäljning och kundvård bort och en entydig kundupplevelse garanteras. School for Customer Management utbildar kundstrateger att förverkliga denna ambition inom alla organisationer.

När du tar din examen kommer du att ha kunskap, insikt och kompetens inom marknadsföring och CRM, innovation och teknik, personal, kvalitetsledning och ekonomistyrning. Du har också beslutsamhet, personlig effektivitet och ledaregenskaper. Kort sagt allt för att genomföra en framgångsrik kundhanteringspolicy, ledande för alla kund- och affärsprocesser.

Om skolan

Frågor

Liknande kurser

  • Flexibel Executive MBA
    • The Hague, Nederländerna
    • Online Netherlands
  • Master of Lifelong Training i Executive MBA [EMBA]
    • Madrid, Spanien
    • Barcelona, Spanien
    • + 1 Mer
  • Executive MBA
    • Paris, Frankrike
    • Roubaix, Frankrike