Keystone logo

1 Blandad EMBA Program i Marknadsförningsledning i Almaty, Kazakstan för 2024

Filter

Filter

  • EMBA
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Marknadsförningsledning
  • Blandad
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

Popular study format

Blandad EMBA Program i Marknadsförningsledning

Den största staden i Kazakstan, är Almaty känd för sina goda internationella universiteten och deras tillhörigheter med amerikanskt universitet såsom Kazakstan-American University. Alla de som inte har råd att gå till dyra internationella universitet kan studera i Almaty.

Ett studieprogram i marknadsföringsledning är bra för dem som vill lära sig om hur marknadsföringsaktiviteter och -resurser hanteras. Studenterna får lära sig hur man skapar effektiva strategier anpassade för specifika företag och hur ledarskapstekniker kan användas för att leda ett team professionella marknadsförare.

Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).

När du väl har tagit en examen i företagsekonomi och har betydande praktisk erfarenhet är nästa steg en Executive MBA (EMBA). EMBA-program kombinerar fundamentala faktorer såsom ekonomi, redovisning och marknadsföring med ledarskapsstudier för att du ska kunna klättra till verkställande och ledande befattningar.

Blandat lärande kombinerar digitala och onlinemedier med traditionellt lärande ansikte mot ansikte. Det tillåter lärare att använda en mängd olika undervisningsmetoder och teknik för att anpassa lärandet för varje elev. Blended learning kan användas i olika former, från helt onlinekurser till hybridkurser där eleverna lär sig både i det fysiska klassrummet såväl som online.