Keystone logo

1 Deltid EMBA Program i Marknadsföring och försäljning i Kazakstan för 2024

Filter

Filter

  • EMBA
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Marknadsföring och försäljning
  • Deltid
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

Deltid EMBA Program i Marknadsföring och försäljning

Program inom marknadsföring och försäljning kan hjälpa eleverna att utveckla kompetens som gäller i många branscher och positioner. Kurser kan omfatta utveckla och vårda kundrelationer, strategisk produktpositionering och prissättning, digital marknadsföring och skapa effektiva marknadsplaner och material.

Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).

När du väl har tagit en examen i företagsekonomi och har betydande praktisk erfarenhet är nästa steg en Executive MBA (EMBA). EMBA-program kombinerar fundamentala faktorer såsom ekonomi, redovisning och marknadsföring med ledarskapsstudier för att du ska kunna klättra till verkställande och ledande befattningar.

Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.