Keystone logo

1 Blandad EMBA Program i Marknadsföring och försäljning i Kazakstan för 2024

Filter

Filter

  • EMBA
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Marknadsföring och försäljning
  • Blandad
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    Popular study format

    Blandad EMBA Program i Marknadsföring och försäljning

    Program inom marknadsföring och försäljning kan hjälpa eleverna att utveckla kompetens som gäller i många branscher och positioner. Kurser kan omfatta utveckla och vårda kundrelationer, strategisk produktpositionering och prissättning, digital marknadsföring och skapa effektiva marknadsplaner och material.

    Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).

    När du väl har tagit en examen i företagsekonomi och har betydande praktisk erfarenhet är nästa steg en Executive MBA (EMBA). EMBA-program kombinerar fundamentala faktorer såsom ekonomi, redovisning och marknadsföring med ledarskapsstudier för att du ska kunna klättra till verkställande och ledande befattningar.

    Blandat lärande kombinerar digitala och onlinemedier med traditionellt lärande ansikte mot ansikte. Det tillåter lärare att använda en mängd olika undervisningsmetoder och teknik för att anpassa lärandet för varje elev. Blended learning kan användas i olika former, från helt onlinekurser till hybridkurser där eleverna lär sig både i det fysiska klassrummet såväl som online.