$close

Filter

Visa resultat

Jämför MBA-program Varumärkesutveckling 2022 i bordeaux i Frankrike

En masterexamen i företagsadministration (MBA) får de studenter som som slutför ett studieprogram som undersöker olika aspekter av näringslivet, inklusive marknadsföring, ekonomi, redovisning och mänskliga resurser. Det är både en professionell examen och den högsta inom sitt ämnesområde. För dem som söker en högre utbildning i varumärkeshantering kan fokuseringen av deras studie v… Läs mer

En masterexamen i företagsadministration (MBA) får de studenter som som slutför ett studieprogram som undersöker olika aspekter av näringslivet, inklusive marknadsföring, ekonomi, redovisning och mänskliga resurser. Det är både en professionell examen och den högsta inom sitt ämnesområde.

För dem som söker en högre utbildning i varumärkeshantering kan fokuseringen av deras studie vara hur man gör konsumenter i olika åldrar och sociala grupper flockar till en produkt eller ett företag nu och under de kommande åren.

Frankrike, officiellt Republiken Frankrike, är en enhetsstat semi-republik ligger främst i Västeuropa, med flera utomeuropeiska regioner och territorier.

Att vara ett storstadsområde i Frankrike, är Bordeaux city hem till över 200.000 invånare. Detta är hem för en stor vinindustri och vin mässan i världen. Bordeaux är också hem till universitetet i Bordeaux.

Be om information MBA-program Varumärkesutveckling i bordeaux i Frankrike 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Frankrike
Fler alternativ inom detta ämnesområde: 
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
ISEG Business And Finance School - school of management
paris, Frankrike +6 Mer

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagån ... +

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagångssätt för marknadsföringsinnovation för att skilja sig från sina konkurrenter, vinna nya marknader och säkerställa dess hållbarhet. -
MBA
Franska
Campusstudier