$close

Filter

Visa resultat

Jämför MBA-program Varumärkesutveckling 2022 i Toulouse i Frankrike

Med tanke på kraften i en MBA och dörrarna den öppnas, det nätverk den erbjuder och förmåga att lösa problem det lär, ekonomistudenter behöver vara mer engagerade i sin utbildning och att göra en medveten ansträngning för att förstå vad de vill få ut av sin MBA-examen. Möjligheten att sälja ett varumärke och hålla det spännande och relevanta på en föränderlig konsumentmarkna… Läs mer

Med tanke på kraften i en MBA och dörrarna den öppnas, det nätverk den erbjuder och förmåga att lösa problem det lär, ekonomistudenter behöver vara mer engagerade i sin utbildning och att göra en medveten ansträngning för att förstå vad de vill få ut av sin MBA-examen.

Möjligheten att sälja ett varumärke och hålla det spännande och relevanta på en föränderlig konsumentmarknad är några av de viktigaste principerna studenterna kan lära sig i en läroplan med inriktning på varumärkeshantering.

Frankrike är för närvarande bland de 20 bästa länderna i termer av ekonomin på grund av deras utmärkta resultatorienterad högre utbildning inlärning. De flesta av kurserna vid universitet erbjuds i det franska språket. Frankrike har 60 offentliga och 100 privata högskolor.

Toulouse ligger längs stranden av floden Garonne i Haute-Garonne avdelningen, sydvästra Frankrike. Det är centrum för den europeiska flygindustrin. Med den 3: e största studenter i landet, är Toulouse hem till universitetet i Toulouse och flera andra institutioner för högre lärande.

Be om information MBA-program Varumärkesutveckling i Toulouse i Frankrike 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Frankrike
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
ISEG Business And Finance School - school of management
paris, Frankrike +6 Mer

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagån ... +

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagångssätt för marknadsföringsinnovation för att skilja sig från sina konkurrenter, vinna nya marknader och säkerställa dess hållbarhet. -
MBA
Franska
Campusstudier