$close

Filter

Visa resultat

Jämför MBA-program Varumärkesutveckling 2022 i Lyon i Frankrike

MBA (Master of Business Administration) är en forskarexamen som delas ut till studenter som behärskar att studera verksamheten. Den MBA-examen är tänkt att vara en av de mest prestigefyllda och eftertraktade grader i världen. För dem som söker en högre utbildning i varumärkeshantering kan fokuseringen av deras studie vara hur man gör konsumenter i olika åldrar och sociala grupper flocka… Läs mer

MBA (Master of Business Administration) är en forskarexamen som delas ut till studenter som behärskar att studera verksamheten. Den MBA-examen är tänkt att vara en av de mest prestigefyllda och eftertraktade grader i världen.

För dem som söker en högre utbildning i varumärkeshantering kan fokuseringen av deras studie vara hur man gör konsumenter i olika åldrar och sociala grupper flockar till en produkt eller ett företag nu och under de kommande åren.

Frankrike erbjuder en superb högskolesystemet att inte bara medborgarna utan även utlänningar. Landet 's dynamiska kultur lockar utländska studenter och de som är intresserade av att fullfölja internationella kurser. Frankrike har en tradition av vetenskaplig och teknisk innovation. Detta säkerställer att forskare fullt ut utnyttja sin kreativitet.

Lyon ligger i östra-centrala Frankrike. Det är staden med mer än 400.000 invånare. Lyon har många universitet, högskolor och andra mindre inrättningar för högre utbildning.

Be om information MBA-program Varumärkesutveckling i Lyon i Frankrike 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Frankrike
Fler alternativ inom detta ämnesområde: 
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
ISEG Business And Finance School - school of management
paris, Frankrike +6 Mer

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagån ... +

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagångssätt för marknadsföringsinnovation för att skilja sig från sina konkurrenter, vinna nya marknader och säkerställa dess hållbarhet. -
MBA
Franska
Campusstudier