$close

Filter

Visa resultat

Jämför MBA-program Varumärkesutveckling 2022 i Lille i Frankrike

En masterexamen i företagsadministration (MBA) får de studenter som som slutför ett studieprogram som undersöker olika aspekter av näringslivet, inklusive marknadsföring, ekonomi, redovisning och mänskliga resurser. Det är både en professionell examen och den högsta inom sitt ämnesområde. Värdet av kunskap i varumärkeshantering är i sin specificitet inom ämnet företag och marknads… Läs mer

En masterexamen i företagsadministration (MBA) får de studenter som som slutför ett studieprogram som undersöker olika aspekter av näringslivet, inklusive marknadsföring, ekonomi, redovisning och mänskliga resurser. Det är både en professionell examen och den högsta inom sitt ämnesområde.

Värdet av kunskap i varumärkeshantering är i sin specificitet inom ämnet företag och marknadsföring. Arbetsgivare och företag söker studenter med de specialkunskaper som detta område erbjuder för att främja företagets namn.

Frankrike är för närvarande bland de 20 bästa länderna i termer av ekonomin på grund av deras utmärkta resultatorienterad högre utbildning inlärning. De flesta av kurserna vid universitet erbjuds i det franska språket. Frankrike har 60 offentliga och 100 privata högskolor.

Vila längs Deûle River är Lille, den främsta staden av Lille Metropole i franska Flandern. Staden har över 200.000 invånare. Lille Staden har 6 universitet och flera högskolor.

Be om information MBA-program Varumärkesutveckling i Lille i Frankrike 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Frankrike
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
ISEG Business And Finance School - school of management
paris, Frankrike +6 Mer

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagån ... +

MBA Marketing, Brand Management och Innovation för att bekanta dig med de nya marknadsföringsfunktionerna centrerad på exakt kunskap om kundernas förväntningar och tillvägagångssätt för marknadsföringsinnovation för att skilja sig från sina konkurrenter, vinna nya marknader och säkerställa dess hållbarhet. -
MBA
Franska
Campusstudier