Keystone logo

MBA Program i Marknadsförningsledning i Kazakstan för 2024

Filter

Filter

  • MBA
  • Studier i marknadsföring
Studiefält
    Arkitekturstudier (0)Biovetenskap (0)Designstudier (0)Energistudier (0)Företagsekonomi (0)Generella studier (0)Hotell och turism (0)Humaniorastudier (0)Hållbarhetsstudier (0)Ingenjörsstudier (0)
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

Inga program uppfyller dina sökkriterier. Förfina dina filter.

Clear filters

Popular degree type

MBA Program i Marknadsförningsledning

Ett studieprogram i marknadsföringsledning är bra för dem som vill lära sig om hur marknadsföringsaktiviteter och -resurser hanteras. Studenterna får lära sig hur man skapar effektiva strategier anpassade för specifika företag och hur ledarskapstekniker kan användas för att leda ett team professionella marknadsförare.

Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).

En masterexamen i företagsadministration (MBA) är en examen man kan ta när man studerar företagsverksamhet och relaterade ämnen vid en handelshögskola. Man går då igenom olika former av analys och strategi inom företagsdrift, marknadsföring, ekonomi och redovisning.