Keystone logo

1 EMBA Program i Marknadsföring och försäljning i Almaty, Kazakstan för 2024

Filter

Filter

  • EMBA
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Marknadsföring och försäljning
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    EMBA Program i Marknadsföring och försäljning

    Den största staden i Kazakstan, är Almaty känd för sina goda internationella universiteten och deras tillhörigheter med amerikanskt universitet såsom Kazakstan-American University. Alla de som inte har råd att gå till dyra internationella universitet kan studera i Almaty.

    Program inom marknadsföring och försäljning kan hjälpa eleverna att utveckla kompetens som gäller i många branscher och positioner. Kurser kan omfatta utveckla och vårda kundrelationer, strategisk produktpositionering och prissättning, digital marknadsföring och skapa effektiva marknadsplaner och material.

    Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).

    När du väl har tagit en examen i företagsekonomi och har betydande praktisk erfarenhet är nästa steg en Executive MBA (EMBA). EMBA-program kombinerar fundamentala faktorer såsom ekonomi, redovisning och marknadsföring med ledarskapsstudier för att du ska kunna klättra till verkställande och ledande befattningar.