$close

Filter

Visa resultat

Sök bland EMBA-program i Marknadsföring på deltid i Sydamerika 2021/2022

En Executive MBA eller EMBA, är en avancerad nivå civilekonomexamen. En Executive MBA-programmet är väldigt lik en vanlig MBA-program. Den största skillnaden är att en Executive MBA-programmet i första hand syftar till att utbilda arbetar chefer, chefer, entreprenörer och andra företagsledare.Marknadsföringsstudier kan hjälpa studenter att lära sig om olika aspekter av produkt- och mar… Läs mer

En Executive MBA eller EMBA, är en avancerad nivå civilekonomexamen. En Executive MBA-programmet är väldigt lik en vanlig MBA-program. Den största skillnaden är att en Executive MBA-programmet i första hand syftar till att utbilda arbetar chefer, chefer, entreprenörer och andra företagsledare.

Marknadsföringsstudier kan hjälpa studenter att lära sig om olika aspekter av produkt- och marknadsföringsområdet. Ämnen kan inkludera strategiutveckling, ekonomi, trender, prissättning och målgruppsidentifiering.

Sydamerika Det gränsar i väster av Stilla havet och i norr och öster av Atlanten, Nordamerika och det karibiska havet ligger i nordväst. Den innehåller tolv suveräna stater Argentina, Bolivia, Brasilien, Chile, Colombia, Ecuador, Guyana, Paraguay, Peru, Surinam, Uruguay och Venezuela - och två icke-statliga områden - Franska Guyana, ett utomeuropeiskt territorium Frankrike, och Falklandsöarna , ett brittiskt territorium. Utöver detta, kan Trinidad och Tobago och theABC öar i Nederländerna också betraktas som en del av Sydamerika.

Kontakta universitet Bästa Executive MBA-programmen i Marknadsföring på deltid i Sydamerika 2021/2022

Läs mindre
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
  • Populärt Senaste Titel
  • Populärt
  • Senaste
  • Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Executive MBA i marknadsföringskurs syftar till att utbilda erfarna chefer att arbeta inom områdena marknadsföring och strategi och generera större resultat för sina organisat ... +

Executive MBA i marknadsföringskurs syftar till att utbilda erfarna chefer att arbeta inom områdena marknadsföring och strategi och generera större resultat för sina organisationer i olika storlekar och sektorer. Det är en forskarutbildning som leder framstående yrkesmän att bättre förstå trender, analysera scenarier och söka lösningar för deras organisation, i komplexa och föränderliga miljöer. -
EMBA
Deltid
4 terminer
Portugisiska
Kombinerat online och på campus
Campusstudier
Internet