$close

Filter

Visa resultat

Se Executive MBA-program i Marknadsföring i Sydamerika 2022

En Executive MBA eller EMBA, är en avancerad nivå civilekonomexamen. En Executive MBA-programmet är väldigt lik en vanlig MBA-program. Den största skillnaden är att en Executive MBA-programmet i första hand syftar till att utbilda arbetar chefer, chefer, entreprenörer och andra företagsledare.Marknadsföringsstudier kan hjälpa studenter att lära sig om olika aspekter av produkt- och mar… Läs mer

En Executive MBA eller EMBA, är en avancerad nivå civilekonomexamen. En Executive MBA-programmet är väldigt lik en vanlig MBA-program. Den största skillnaden är att en Executive MBA-programmet i första hand syftar till att utbilda arbetar chefer, chefer, entreprenörer och andra företagsledare.

Marknadsföringsstudier kan hjälpa studenter att lära sig om olika aspekter av produkt- och marknadsföringsområdet. Ämnen kan inkludera strategiutveckling, ekonomi, trender, prissättning och målgruppsidentifiering.

Sydamerika Det gränsar i väster av Stilla havet och i norr och öster av Atlanten, Nordamerika och det karibiska havet ligger i nordväst. Den innehåller tolv suveräna stater Argentina, Bolivia, Brasilien, Chile, Colombia, Ecuador, Guyana, Paraguay, Peru, Surinam, Uruguay och Venezuela - och två icke-statliga områden - Franska Guyana, ett utomeuropeiskt territorium Frankrike, och Falklandsöarna , ett brittiskt territorium. Utöver detta, kan Trinidad och Tobago och theABC öar i Nederländerna också betraktas som en del av Sydamerika.

Se alla Executive MBA-program i Marknadsföring i Sydamerika 2022

Läs mindre
Fler alternativ inom detta ämnesområde: 
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien +1 Mer

Kursen Executive MBA i marknadsföring syftar till att utbilda erfarna chefer att arbeta inom områdena marknadsföring och strategi och generera bättre resultat för sina organis ... +

Kursen Executive MBA i marknadsföring syftar till att utbilda erfarna chefer att arbeta inom områdena marknadsföring och strategi och generera bättre resultat för sina organisationer av olika storlekar och sektorer. Det är en forskarutbildning som leder framstående yrkesverksamma att bättre förstå trender, analysera scenarier och söka lösningar för sin organisation, i komplexa och föränderliga miljöer. -
EMBA
Deltid
4 terminer
Portuguese (Brazil)
Mar 2023
Campusstudier