Executive MBA i Försäljning i Spanien

Sök bland EMBA-program i Försäljning i Spanien 2018/2019

Försäljning

En EMBA kan vara lösningen. Det gör att du kan behålla ditt jobb, lära av experterna och tillämpa nya kunskaper direkt tillbaka i arbetskraften.

Att ha en MBA inom försäljning, utrustar eleverna för de ständiga förändringarna och osäkerheter i den globala marknaden. Detta program ger senaste kunskapen samt utsikt holistiska och tillämpningar av styrmodeller som tillämpas för att uppnå utmärkta säljmål. Lägga till en MBA till din titel, är en indikation på att arbetsgivarna ska veta att du är rätt försäljningschef eller verkställande de behöver.

Spanien, officiellt Konungariket Spanien, är en suverän stat och en medlemsstat i Europeiska unionen. Det ligger på den iberiska halvön i sydvästra Europa. Spanska universitet reglera tillträdet till sina egna grader och de rätta akademiska avgifter. De kan också erbjuda inofficiella påbyggnadsexamina. Huvudstaden Madrid har troligen det största antalet barer per capita i någon europeisk stad och ett mycket aktivt nattliv.

De mest populära Executive MBA-programmen i Försäljning i Spanien 2018/2019

Läs Mer

Executive MBA - Business Management och Sales

Formato Educativo
Online och Campus-kombinerat Heltid 10 månader November 2018 Spanien Madrid Spain Online + 1 fler

I Gadex Programmet i Business Management och Sales Studenterna kommer att lära de mest innovativa sätt att hantera, leda och motivera säljteam tekniker samt en egen försäljningsorganisation. Så vi kommer att arbeta genom en mycket didaktisk och praktisk inlärning, med verkliga fall som kommer att hjälpa eleverna i deras dagliga arbete med säljteamet eller inom den. [+]

Alla företag har idag en viktig roll i din verksamhet mål, vilket är något annat än behovet av att kommunicera vad som fungerar och därför vad säljer eller ger till marknaden.

Denna maximala förekommer i alla typer av företag; vare sig privat eller offentlig, eller huruvida resultatet har varje företag att förmedla som erbjuder kunderna.

Inom denna premiss, kommer varje företag finns två avdelningar som huvudsakligen syftar till att säkerställa att detta meddelande är tillräckligt; dock utmärkt det är vår produkt, om vi inte kan förmedla till den potentiella kunden, kan vi inte gå vidare. Dessa två avdelningar är marknadsföring och försäljning, och måste arbeta tillsammans och samordnas marknadsföra våra produkter sätt.... [-]