Executive MBA i Försäljning i Spanien

Sök bland EMBA-program i Försäljning i Spanien 2019

Försäljning

En EMBA kan vara lösningen. Det gör att du kan behålla ditt jobb, lära av experterna och tillämpa nya kunskaper direkt tillbaka i arbetskraften.

Med MBA i Sales Management kommer du att utveckla de färdigheter som krävs för att hantera vardagliga prestanda och nedre raden framgång för varje organisation baserad på försäljningen. Detta examina ger mycket för eleverna från att hantera möten och motiverande säljkår att leda och team coachning.

Spanien (spanska: España) är ett mångskiftande land som delar den iberiska halvön med Portugal i den västra delen av Medelhavet. Spanien är ett exotiskt land i Europa på grund av dess vänliga invånare och avslappnad livsstil. Den normala tiden för universitetskurser i Spanien är 4 år, förutom medicin och dubbla examina, vilket är 6. Madrid och Barcelona är välkända städer runt världen för sin mat, pulserande nattliv och världsberömda folklore och festligheter.

De mest populära Executive MBA-programmen i Försäljning i Spanien 2019

Läs Mer

Executive MBA - Business Management och Sales

Formato Educativo
Online och Campus-kombinerat Heltid 10 månader July 2019 Spanien Madrid Spain Online + 1 fler

I Gadex Programmet i Business Management och Sales Studenterna kommer att lära de mest innovativa sätt att hantera, leda och motivera säljteam tekniker samt en egen försäljningsorganisation. Så vi kommer att arbeta genom en mycket didaktisk och praktisk inlärning, med verkliga fall som kommer att hjälpa eleverna i deras dagliga arbete med säljteamet eller inom den. [+]

Alla företag har idag en viktig roll i din verksamhet mål, vilket är något annat än behovet av att kommunicera vad som fungerar och därför vad säljer eller ger till marknaden.

Denna maximala förekommer i alla typer av företag; vare sig privat eller offentlig, eller huruvida resultatet har varje företag att förmedla som erbjuder kunderna.

Inom denna premiss, kommer varje företag finns två avdelningar som huvudsakligen syftar till att säkerställa att detta meddelande är tillräckligt; dock utmärkt det är vår produkt, om vi inte kan förmedla till den potentiella kunden, kan vi inte gå vidare. Dessa två avdelningar är marknadsföring och försäljning, och måste arbeta tillsammans och samordnas marknadsföra våra produkter sätt.... [-]